.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نجف‌نژاد از افزایش نرخ کرایه تاکسی

نجف‌نژاد با انتقاد از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی گفت: افزایش لجام گسیخته کرایه تاکسی ها کارشناسی شده نیست.

شمال نیوز: رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس٬ با انتقاد از تحمیل بار افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی‌ها بر دوش مردم وغیر قانونی خواندن افزایش لجام گسیخته این نرخ٬ تصریح کرد: یارانه‌های دولتی باید بار افزایش کرایه تاکسی‌ها را از دوش مردم کم کند.

مقداد نجف‌‌نژاد در گفت وگو با خانه ملت٬ با انتقاد از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها٬ افزود: نرخ کرایه تاکسی تأثیر مستقیمی بر سایر قیمت‌ها و افزایش هزینه‌های زندگی مردم دارد و به همین منظور شورای شهر باید دقت‌نظر بیشتری را نسبت به تعیین رقم معقولانه کرایه تاکسی‌ها مبذول می‌داشت.

نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار در مجلس شورای اسلامی٬ افزود: نباید همه بار افزایش ۳۰ درصدی قیمت‌ها بر دوش مردم تحمیل شود چرا که اساس شکل‌گیری یارانه‌های دولتی در چنین مواقعی نمود عینی داشته و کارکرد اصلی خود را نمایان می‌کند.

نجف‌نژاد ادامه داد: در کشوری که وسایل حمل ونقل عمومی دارای توسعه‌یافتگی مطلوب نیست و مردم به آسانی نمی‌توانند از این وسایل استفاده کنند٬ نباید نرخ کرایه تاکسی بدون اختصاص یارانه‌ها تا این میزان افزایش داشته باشد.

وی٬ افزود: می‌توان با بهره‌گیری از سیاست‌های تشویقی نظیر بیمه‌های حمایتی٬ اختصاص قطعات یدکی با قیمت نازل‌تر یا تبلیغات محیطی روی تاکسی‌ها بخش قابل توجهی از هزینه‌های تاکسیرانان را کاهش داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با غیر قانونی خواندن افزایش لجام گسیخته و نجومی نرخ کرایه تاکسی‌ها، تاکید کرد: در اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها باید در سال جاری افزایش داشته باشد، بحثی نیست اما رقم این افزایش باید رقمی متناسب و کارشناسی شده باشد.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی٬ گفت: اگر قرار است نرخ یکی از ناوگان‌های حمل ونقل عمومی نظیر تاکسی افزایش قابل‌توجهی داشته باشد، مردم باید برای عبور و مرور خود در سطح شهر جایگزین مناسب‌تری داشته باشند، این در حالی است که خطوط حمل ونقل عمومی نظیر مترو و اتوبوسرانی هنوز امکانات لازم برای ارائه خدمات کامل به همه مردم را در اختیار ندارد./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1392
آقای نجف نژاد انتقاد به چه درد می خورد.اگر واقعا به فکر مردم هستید برخورد کنید .انتقاد دردی از ما دوا نمی کند
نا شناس 26 ارديبهشت 1392
آقای شمال نیوز لطفا نظرات رو منتشر کن. از چی میترسی. من راجع بیانیه بنیاد گفتم که زیر نظر رهبریه . چرا پخش نمیکنی؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.